Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

Kongres Gigacon

22 października 2015

kongres-gigacon

Szczegóły

Data:
22 października 2015

Miejsce

Hotel Novotel Airport
ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa,

Organizator

Agnieszka Tylska
Telefon:
+48 501 000 222
Email:
agnieszka.tylska@gigacon.org

Na skróty:

  • O konferencji
  • Agenda
  • Kontakt
  • Firmy
  • Prelegenci
  • REJESTRACJA

    Udział w konferencji jest bezpłatny
    Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

    Adres email (wymagane)

    Imię (wymagane)

    Nazwisko (wymagane)

    Stanowisko (wymagane)

    Nazwa firmy (wymagane)

    Branża (wymagane)

    Decyzyjność (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    Ulica (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    NIP (dla osób zamawiających lunch)

    Sesja (wymagane)

    Zamawiam lunch (wymagane)

    Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji?

  • CALL FOR PAPERS

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Firma (wymagane)

    Stanowisko (wymagane)

    Konspekt

O konferencji

O konferencji

zapraszamy do udziału w największym tegorocznym Kongresie GigaCon, podczas którego odbędą się 2 konferencje towarzyszące:

  • Data Center
  • Cloud Computing

poszczególne konferencje będą toczyły się równolegle, każda według własnej agendy, natomiast część wystawowa będzie wspólna.

Proponowana tematyka sesji Cloud:

– Cloud Computing – trendy, nadzieje, prognozy, wyzwania
– Pierwsze kroki przy wdrożeniach usług chmury obliczeniowej
– Integracja systemów w chmurze
– Usługi w modelu chmury prywatnej, publicznej, mieszanej
– Zarządzanie aplikacjami i infrastruktura w chmurze
– Usługi w modelu Saas, IaaS, PaaS
– Bezpieczeństwo danych w chmurze
– Cloud computing z prawnego punktu widzenia – prawo autorskie, umowy licencyjne, ochrona danych, odpowiedzialność dostawcy usługi cloud computing
– Cloud jako droga do zmniejszenia kosztów i usprawnienia procesów w firmie
– Firma i dokumenty w chmurze

Proponowana tematyka sesji Data Center:

– Zarządzanie i bezpieczeństwo systemów baz danych i pamięci masowych
– Budowa nowoczesnego data center
– Serwery baz danych
– Systemy operacyjne dla data center
– Integracja baz danych, transfer danych
– Wydajne serwery i klastry dla data center
– Green data center
– Macierze dyskowe, streamery, biblioteki taśmowe, autoloadery
– Mobilne systemy pamięci masowych

Film nagrany podczas poprzedniej edycji:

Agenda

AGENDA

09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników
SESJA DATA CENTER SESJA CLOUD COMPUTING
09:30 – 10:00 Budowa Data Center (DC)  kiedy, czy warto, za ile?
– Dariusz Prasek (Ferrero Polska)
Od zdalnego ITSM przez chmurę do „mgły”
– Marek Daniłowski (Fast Lane Poland)
10:00 – 10:30 HP Projekt Moonshot – Serwery Definiowane Programowo
– Maciej Grabowski (Hewlett-Packard Enterprise Polska)
Deskdoo.com – Wirtualny System Operacyjny w chmurze dla pracowników zdalnych
– Adam Adamczyk (Deskodoo.com)
10:30 – 11:00 Wyzwania nowoczesnych serwerowni
– Sławomir Bieniek (APC by Schneider Electric)
Trzy diamenty chmury, dzięki którym Twoja firma odzyska harmonię działania: zasoby, bezpieczeństwo i kontrola
Mariusz Aksamit (Oktawave)
11:00 – 11:30 Przerwa kawowa
11:30 – 12:00
Direct Liquid Cooling – bezpośrednie chłodzenie wodne infrastruktury dla każdego. (czyli jak zmieścić 40kw do szafy 42U i oszczędzić połowę pieniędzy za prąd)
– Maciej Szadkowski (Itprojekt)
Innowacyjna telewizja cyfrowa w chmurze, czyli jak dostarczać treści multimedialne bez problemów jakościowych i opóźnień
– Janusz Poloczek (Reycom)
12:00 – 12:30 Nowe zasilacze UPS firmy Eaton gwarantem niezawodności Twojego systemu IT
– Karol Kożuchowski (EATON)
Dlaczego nie masz jeszcze własnego samolotu czyli chmura obliczeniowa AD 2015
– Tomasz Sobol (Beyond.pl)
12:30 – 13:00 Wykorzystanie pamięci masowych QNAP do ochrony i przechowywania danych
– 
Grzegorz Bielawski (Qnap)
Cloud Backup a kompleksowe planowanie działań na wypadek awarii
– Zbyszek Lobert (Sejf Danych)
13:00 – 13:15 Przerwa
13:15 – 13:45 Ochrona danych i urządzeń poprzez zastosowanie rozwiązania szaf ekranowanych apraNET w środowisku Data Center
– Piotr Kania (Apra-Optinet)
Era klienta – dostosuj się i przetrwaj. Wdrożenie Salesforce Service Cloud w biurze obsługi klienta
– Przemek Bucharowski (Craftware)
13:45 – 14:15 Zasilanie w obiektach Data Center – nowoczesne rozwiązania UPS
– Piotr Wójcik (Socomec)
HGST, jako kluczowy partner w rozwiązaniach Datacenter/Cloud
– Marcin Pączko (HGST)
14:15 – 14:30 Przerwa – łączenie sal
14:30 – 15:00

Ochrona danych w chmurze – Magdalena Nowak (Bird & Bird)

15:00 – 15:30 Czy chmura może być bezpieczna? – Kamil Zemlak (Ernst & Young)
15:30 – 16:00 Przetwarzanie danych, ochrona prywatności, zabezpieczenia  – wykorzystanie informacji a ograniczenia prawne
– Marlena Wach (Kancelaria K&L Gates)
16:00 – 16:15 Zakończenie konferencji/losowanie nagród

KONTAKT

Kontakt

FORMULARZ REJESTRACJI

Udział w konferencji jest bezpłatny
Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

Adres email (wymagane)

Imię (wymagane)

Nazwisko (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Nazwa firmy (wymagane)

Branża (wymagane)

Decyzyjność (wymagane)

Miejscowość (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Ulica (wymagane)

Telefon (wymagane)

NIP (dla osób zamawiających lunch)

Sesja (wymagane)

Zamawiam lunch (wymagane)

Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji?

Karina Strojek
karina.strojek@gigacon.org

Ola Pyrak
aleksandra.pyrak@gigacon.org

CALL FOR PAPERS

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Firma (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Konspekt

Osoba odpowiedzialna za kontakt z uczestnikami:

Radosław Parszewski
tel. 600 816 026
radoslaw.parszewski@gigacon.org

Firmy

FIRMY

Sponsor

Partner

Firma uczestnicząca

Współpraca merytoryczna

Fundatorzy nagród

Strefa relaksu

Patroni medialni

Prelegenci

PRELEGENCI

Dr Marlena Wach

Dr Marlena Wach

Radca prawny w Kancelarii K&L Gates

Specjalizuje się w doradztwie dotyczącym IT, telekomunikacji, mediów, technologii, własności intelektualnej, ochrony danych osobowych prawa internetu, e-commerce oraz umów. Doradza w zakresie regulacji, prawa cywilnego, handlowego, gospodarczego, zamówień publicznych oraz prawa konkurencji i konsumentów.
Przed dołączeniem do kancelarii K&L Gates Marlena Wach była starszym prawnikiem w praktyce IP & TMT kancelarii Domański Zakrzewski Palinka oraz była szefem praktyki telekomunikacji, technologii i mediów oraz transakcji handlowych w dwóch międzynarodowych kancelariach prawniczych. Ponadto, ponad siedem lat pracowała dla jednego z największych na rynku operatorów telefonii komórkowej w Polsce. Od września do grudnia 2010 r. dr Marlena Wach była w Komisji Europejskiej w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego i Mediów, zajmując się aktualnymi zagadnieniami w telekomunikacji. Marlena Wach była także doradcą spółki giełdowej z branży informatycznej.
Dr Marlena Wach jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Była także adiunktem na Wydziale Prawa i Nauk Społecznych SWPS w Warszawie. Jest autorką wielu publikacji, prowadzi szkolenia dla biznesu.

Magdalena Nowak

Magdalena Nowak

Bird & Bird

Magdalena Nowak specjalizuje się w prawie nowych technologii oraz rozwiązywaniu sporów i transakcji handlowych. Associate w zespole Digital w polskim biurze Bird & Bird. Magdalena Nowak od 2005 roku doradza krajowym i zagranicznym przedsiębiorcom w sprawach z zakresu prawa gospodarczego, IT, transakcjach handlowych oraz z zakresu praw nieruchomości.
Magdalena opracowywała i skutecznie negocjowała wszelkiego rodzaju kontrakty i umowy, włączając umowy dostawy dóbr lub usług, umowy agencyjne, umowy dystrybucji, franchisingowe, umowy licencji, wdrożeniowe i serwisowe, outsourcingowe, sponsoringowe i leasingowe.
Główny obszar jej zainteresowań zawodowych stanowią zagadnienia związane z cloud computingiem, w szczególności wykorzystanie rozwiązań cloudowych w instytucjach finansowych oraz ochrona danych osobowych w chmurze.
Pracuje dla klientów z sektora IT, finansowego oraz ubezpieczeniowego. Brała udział przy sporach związanych z wdrażaniem dużych projektów IT.
Przed dołączeniem do zespołu Bird & Bird pracowała dla niezależnych polskich kancelarii prawnych, gdzie zdobywała doświadczenie z zakresu prawa gospodarczego, a także doradztwa w procesie zawiązywania i bieżącego prowadzenia działalności przez podmioty o szerokim zakresie działalności.
Reprezentowała klientów przed sądami powszechnymi i sądami administracyjnymi, a także w sprawach z zakresu zamówień publicznych.

Marek Daniłowski

Marek Daniłowski

Country Manager, Fast Lane

Od 2000 roku w branży informatycznej, początkowo storage i najnowsze wtedy rozwiązania, ajk Sharki IBM.
Potem poszerzona gama o biblioteki taśmowe i oprogramowania do backupu i archiwizacji.
Następny etap to business intelligence.
Swoją przygodę z chmurą rozpoczął jeszcze w 2004, kiedy pracował z firmą Octopus ITSM, oferującą rozwiązania ITS z serwerów w Kanadzie – oczywiście wtedy nie było jeszcze pojęcia chmury.
Później przyszedł czas na nazwaną chmurę – od 2009 praca z firmą Titan Technology Solution i ich Data Center w Irlandii z ofertą m.in. kolokacji, serwerów pocztowych i webowych, backupu i archiwizacji, antyspamu czy antywirusa.
Aktualnie prowadzi polski oddział Fast Lane, gdzie tematy chmury i wirtualizacji są na porządku dziennym.

Kamil Zemlak

Kamil Zemlak

Senior, IT Risk & Assurance, Ernst & Young

Doświadczony Konsultant w Dziale Zarządzania Ryzykiem Informatycznym firmy EY. Odpowiedzialny za projekty z zakresu audytu i doradztwa dla instytucji finansowych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydział Informatyki i Zarzadzania. Od ponad 9 lat związany z obszarem bezpieczeństwa IT. Jego dotychczasowe doświadczenie zawodowe, prócz prowadzenia prac audytowych, obejmuje m.in. doradztwo w zakresie zarządzania ryzykiem IT, zgodności z wymaganiami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, rekomendacji KNF czy bezpieczeństwa przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej. Kamil posiada certyfikaty: CISSP, CISA, CRISC, ISO/IEC 27001:2013 Lead Auditor oraz ISO 9001:2008 Internal Auditor.

Tomasz Sobol

Tomasz Sobol

Manager ds. E-marketingu, Beyond.pl

Doradca, trener i wykładowca uczelni wyższych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z e-marketingiem, analityką internetową oraz automatyzacją procesów komunikacji z klientami biznesowymi jak i indywidualnymi (B2B, B2C).
Z marketingiem internetowym związany jest już od ponad 7 lat. Doradca w zakresie budowania komunikacji i wizerunku w sieci m.in. dla podmiotów z branż: e-commerce, bankowość, hotelarstwo, farmacja, IT oraz usług prawniczych.
Pasjonuje się nowymi mediami, bada ich skuteczność oraz wpływ na zachowania zakupowe klientów.
Obecnie zaangażowany w rozwój największego polskiego centrum danych Beyond.pl i tworzenie Centrum Badań Technologii Informatycznych.

Janusz Poloczek

Janusz Poloczek

Chief Technology Officer, Reycom Solutions AG

Janusz Poloczek - CTO w szwajcarskiej firmie Reycom Solutions AG, doradca zarządu kilku międzynarodowych firm technologicznych. Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu różnej wielkości spółkami informatycznymi, sprzedaży oraz tworzeniu zaawansowanych rozwiązań informatycznych dla firm z listy Fortune500. Pracował zarówno po stronie dostawców rozwiązań informatycznych, a także po stronie odbiorców np. instytucji finansowych i telekomów. Specjalizuje się we wprowadzaniu innowacji produktowych i procesowych, restrukturyzacji firm informatycznych w tym optymalizacji procesów, zwiększaniu zyskowności. Jest autorem wielu innowacyjnych rozwiązań w tym pierwszego europejskiego systemu e-learning, pierwszego polskiego systemu call center i badania opinii i rynku użytkowanego przez największe firmy badawcze na świecie, pierwszego na świecie systemu Digital Signage dla urządzeń z systemem Android. Jest wynalazcą najszybszej metody dekodowania strumieni video wykorzystywanej przez telewizje kablowe (metoda skraca między innymi czas przełączania kanałów telewizyjnych HD z 2-5 sekund do 0.05 sekundy), twórcą innowacyjnego systemu telewizji internetowej oraz współtwórcą wielu systemów Business Intelligence, data mining, social media, ERP, CRM oraz eCommerce. Jest również ekspertem w zakresie Internet of Things oraz cloud computing.

Maciej Szadkowski

Maciej Szadkowski

Itprojekt

Od ponad 15 lat reprezentuje globalnych producentów infrastruktury IT (Compaq Computers a nastepnie Hewlett Packard). Doświadczenie zdobywał realizując projekty w zakresie wdrożeń infrastruktury dla systemów krytycznych w dużych rozproszonych środowiskach - zarówno jako kierownik projektu jak i konsultant odpowiedzialny merytorycznie i handlowo za obszar. W 2012 roku założył i współprowadzi kilka spółek IT zrzeszonych w grupie Synergy. Niestrudzony ewangelista, orędownik i promotor nowych, innowacyjnych technologii z obszaru infrastruktury i data center, w szczególności systemów bezpośredniego chłodzenia wodnego. Prowadzi kilkanaście projektów z zakresu chłodzenia wodnego w Polsce i Europie. Popularyzator otwartych standardów takich jak Open Compute Servers, Software Defined Storage & Networking. Działacz społeczny i miłośnik strzelectwa.

Maciej Grabowski

Maciej Grabowski

Hewlett-Packard Enterprise Polska

Maciej zajmuje się architekturą konwergentną i skupia się na nowoczesnych rozwiązaniach w tym zakresie. Jego specjalizacją jest technologia HP Moonshot. Karierę zawodową rozpoczynał obejmując stanowisko programisty. Po zdobyciu doświadczenia zawędrował na rynek rozwiązań Enterprise, gdzie pracował jako konsultant techniczny ds. systemów krytycznych. Jest inżynierem systemów informatycznych, nie ma więc nic dziwnego w tym, że jest prawdziwym pasjonatem wszelkich technologii informatycznych – zarówno tych sprzętowych, jak i programowych.

Zbyszek Lobert

Zbyszek Lobert

Sejf Danych

Zbyszek jest praktykiem zajmuje się projektowaniem i wdrożeniami środowisk storage, serwerowych oraz backupu od ponad 20-stu lat. Rocznie realizuje około dziesięciu projektów.
Lubi rozwiązania HP, EMC, Fujitsu oraz NettAppa.
W ostatnich latach skupił się na systemach backupu , pisaniu polityk disaster recovery , instrukcji odtworzeniowych, planów ciągłości działania.
Ostatnio rozwija markę Sejf Danych , budując centra odtworzeniowe klientów w ośrodkach Data Center. Kieruje też technicznym działem wsparcia firm partnerskich Asigra.
Wykorzystuje chmurę jako elastyczne narzędzie, ale ma na jej temat swoje pragmatyczne zdanie .
Umie wstrzymać oddech na dwanaście minut .

Piotr Kania

Piotr Kania

Dyrektor ds. Sprzedaży, Apra-Optinet

Absolwent Uniwersytetu Opolskiego, specjalność Język Biznesu. Od 2000 roku związany z rynkiem IT. W firmie Apra-Optinet pracuje od momentu założenia w 2005 roku, na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży. Odpowiada za sprzedaż i promocję produktów „ apra- group” na terenie Polski i Europy środkowo-wschodniej.

Marcin Pączko

Marcin Pączko

Country Manager CEE, HGST

Marcin ma prawie 20 letnie doświadczenie w branży IT, włączając w to prowadzenie własnej firmy dystrybucji komponentów, zarządzanie I rozwój biznesu u liderów dystrybucji podzespołów IT w Polsce oraz w głównych firmach IT takich jak LG, NEC czy AMD. W firmie HGST odpowiedzialny jest prowadzenie i rozwijanie biznesu firmy w Polsce oraz Europie Centralno-Wschodniej.
Zdobył wykształcenie wyższe na z zakresu Zarządzania i Marketing we Wrocławiu oraz techniczne z zakresu finansów i rachunkowości.
Pochodzi i mieszka we Wrocławiu, ma dwie córki i psa, bardzo lubi być na bieżąco z nowościami z branży IT oraz z ze zmianami w globalnej gospodarce, jego hobby to granie w piłkę nożną oraz jazda na nartach zimą.

Grzegorz Bielawski

Grzegorz Bielawski

Country Manager, QNAP

Odpowiedzialny za proces dystrybucji produktów QNAP w Polsce, pozyskiwanie partnerów, rozwijanie programów afiliacyjnych dla integratorów i resellerów oraz zarządzanie polityką cenową. Grzegorz Bielawski związany jest z branżą IT od blisko dekady – po ukończeniu studiów w katedrze, Elektroniki i Telekomunikacja Politechniki Szczecińskiej, rozpoczął pracę w firmie EPA Systemy. Specjalizował się tam w rozwiązaniach storage i był product managerem odpowiedzialnym za obsługę m.in. marki QNAP. Specjalista ds. technicznych, doskonale zorientowany w świecie nowości technologicznych w segmencie storage. Jest założycielem i redaktorem bloga poświęconego tematyce przechowywania danych backupacademy.pl

Karol Kożuchowski

Karol Kożuchowski

Product Manager

Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. Od wielu lat pracownik firmy Eaton Electric Sp. z o.o., PQ Application Engineer odpowiedzialny za systemy zasilania gwarantowanego przeznaczone dla ośrodków przetwarzania danych.

Przemek Bucharowski

Przemek Bucharowski

Konsultant Salesforce.com, Craftware sp. z o.o.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, ma ponad 10 lat doświadczenia pracy w globalnych firmach IT, brał udział we wdrożeniach systemów typu Business Intelligence i Customer Relationship Management na 4 kontynentach. Pracował jako analityk, project manager, wdrożeniowiec, trener, support manager m.in. dla Procter&Gamble, Hewlett-Packard, Pivotal, Allianz, Webinterpret.

Prywatnie podróżnik, fotograf, instruktor wspinaczki skałkowej i początkujący speleolog. Jego nietypowa podróż przez Himalaje Garhwalu została wyróżniona nagrodą National Geographic Traveler w 2013 roku. Współautor książki ``Wataha w podróży. Himalaje na czterech łapach``. Kocha góry, otwarte przestrzenie i dobre kino oglądane przy lampce czerwonego wina.

Sławomir Bieniek

Sławomir Bieniek

Sales Engineer AT Schneider Electric Polska

Sales Engineer w Schneider Electric Polska - od 2015 roku odpowiedzialny za sprzedaż i wsparcie klientów oraz nadzór nad realizacją w zakresie rozwiązań zasilania gwarantowanego oraz chłodzenia precyzyjnego w rejonie południowym. Sławomir wcześniej rozwijał sprzedaż w segmencie Data Center w takich firmach jak ATM Systemy Informatyczne S.A. oraz KLK.
Sławek jest absolwentem wydziału elektrycznego Politechniki Wrocławskiej

Dariusz Prasek

Dariusz Prasek

IT Infrastructure Manager, Ferrero Polska Commercial Sp. z o.o.

Od 1991 roku w branży informatycznej, początkowo praca na stanowisku administratora sieci informatycznych w Banku BPH. Zarządzanie systemami Novell, Unix oraz MS Windows. Udział w pracach związanych z wdrożeniem centralnej chmury danych opartych o oprogramowanie PROFILE firmy Fidelity.

Od 2000 roku dołączył do Ferrero Polska, i rozpoczął rozwój technologii informatycznych w biurze handlowym oraz zakładzie produkcyjnym Ferrero Polska. Głównymi zadaniami było Wdrażanie systemów informatycznych w lokalnych Data Center wykorzystujących technologie HP - serwery danych, macierze oraz systemy backupu i archiwizacji.
Również brał Udział w zespołach wdrożeniowych systemów CRM i ERP na potrzeby lokalnego klienta wewnętrznego, a następnie w centralizacji tych systemów do wewnętrznej chmury Ferrero.

W ostatnich dwóch latach zajął się budową własnego Data Center w zakładzie produkcyjnym - przeznaczonego głównie do obsługi systemów produkcyjnych i magazynowych. Do powierzonych zadań należało opracowanie koncepcji budowy nowego Data Center, udział w zespołach negocjacyjnych, dopasowanie rozwiązań do potrzeb produkcyjnych uwzględniając aspekt finansowy.
Aktualnie zarządza infrastrukturą IT w oddziałach Ferrero Polska, gdzie tematy chmury i wirtualizacji są na porządku dziennym.

Adam Adamczyk

Adam Adamczyk

CEO, Deskdoo.com

Informatyk, przedsiębiorcą z 20 letnim doświadczeniem w branży IT. Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (MBA). Jego pasja są technologie informatyczne wspomagające budowanie zyskownych przedsiębiorstw opartych na wykorzystaniu wiedzy i doświadczeniu. Założyciel i współtwórca 3 firm: Figaro Software, NowyInteres.pl oraz Deskdoo.com.

Adam świadczy usługi konsultingowe oraz wdrożeniowe dla największych firm w Polsce oraz na świecie. Jego misją jest dostarczanie innowacyjnych, użytecznych ikosztowo efektywnych rozwiązań w chmurze dla firm poszukujących zwiększenia produktywności pracowników w biurze oraz pracowników zdalnych.

Piotr Wójcik

Piotr Wójcik

Dyrektor Działu Critical Power

Działa w branży zasilania gwarantowanego od 15 lat. Przez ten okres pracował przy projektowaniu, budowaniu i obsłudze kilkudziesięciu obiektów typu Data Center w Polsce i za granicą. Posiada wiedzę i doświadczenie, które w połączeniu ze wsparciem zespołu współpracowników w polskim biurze oraz bezpośredniemu kontaktowi z fabryką pozwala na opracowywanie zaawansowanych systemów zasilania spełniających najwyższe standardy światowe. Piotr jest doskonale rozpoznawanym na rynku fachowcem i szanowanym ekspertem zawsze dopełniającym zobowiązań poczynionych wobec klientów i partnerów biznesowych.

Mariusz Aksamit

Mariusz Aksamit

Key Account Manager Oktawave

Fascynat technologii chmurowej o ponad dziesięcioletnim doświadczeniu w IT (segmenty B2B oraz B2C). Przygodę z chmurą zaczynał śledząc pierwsze wprowadzane na rynek usługi cloudowe. Angażuje się w propagowanie wykorzystywania chmury w biznesie, m.in. prowadząc warsztaty.
W Oktawave odpowiada za sprzedaż, przekładając technologię na rozwiązania przynoszące wymierne korzyści biznesowe. Mariusz jest posiadaczem certyfikatów: VMware Operations Professional - Cloud Provider (VOP-CP) VMware Sales Professional (VSP) 2015 oraz VMware Sales Professional - Cloud Provider (VSP-CP) VMware Sales Professional - Hybrid (VSP-Hybrid). Prywatnie interesuje się science fiction, gdzie chmura jest podstawą sztucznej inteligencji.

Firmy

FIRMY

APC by Schneider Electric

APC by Schneider Electric

APC by Schneider Electric, światowy lider w dziedzinie zintegrowanych rozwiązań zasilania i chłodzenia, przedstawiaEcoBreeze™, modułowy wymiennik ciepła z funkcją pośredniego wymiennika wyparnego i wymiennika powietrze-powietrze. EcoBreeze ma wyjątkową możliwość automatycznego przełączania pomiędzy tymi dwoma funkcjami, aby w trybie ciągłym zapewniać jak najwydajniejsze chłodzenie ośrodków przetwarzania danych. Konstrukcja EcoBreeze umożliwia obniżenie poboru energii dzięki wykorzystaniu różnicy temperatury pomiędzy powietrzem zewnętrznym, a rozgrzanym powietrzem w ośrodku przetwarzaniu danych, zapewniając jego ekonomiczne chłodzenie. Wymiennik EcoBreeze spełnia wymagania ASHRAE 90.1/TC 9.9 pod względem wydajności i ekonomiczności. Dostępne są moduły o różnych wymiarach oraz wykorzystywanym napięciu i fazach zasilania, co pozwala zaspokoić potrzeby każdego ośrodka przetwarzania danych.

Eaton

Eaton

Firma Eaton od ponad 50 lat zabezpiecza krytyczne systemy przedsiębiorstw na całym świecie. Niezależnie czy jest to ochrona jednego komputera osobistego, czy zabezpieczenie ciągłości produkcji, czy chociażby ochrona największego centrum przetwarzania danych, rozwiązania Eaton dają czystą, nieprzerwaną energię dla zapewnienia działania newralgicznych aplikacji i urządzeń.

Asortyment produktów z zakresie jakości zasilania firmy Eaton obejmuje szeroką gamę przyjaznych dla środowiska, wydajnych, niezawodnych bezprzerwowych zasilaczy UPS, urządzeń ochrony przeciwprzepięciowej, jednostek dystrybucji zasilania (PDU) oraz oprogramowanie, zdalny monitoring, korekcję współczynnika mocy, zarządzanie przepływem powietrza i szafy stelażowe. Dla każdego produktu, Eaton nieustannie i z powodzeniem dąży do ciągłego wprowadzenia innowacji technicznych przy opracowywaniu nowej generacji rozwiązań.

W zakresie skutecznego zarządzania energią, firma Eaton współpracuje z menedżerami IT i kierownikami produkcji, praktycznie w każdym segmencie rynku, włącznie z centrami przetwarzania danych, przedsiębiorstwami o charakterze produkcyjnym, sieciami sklepów sprzedaży detalicznej, szpitalami, przychodniami, bankami, agencjami rządowymi, firmami produkcyjnymi, instytucjami finansowymi.

Aruba

Aruba

Aruba S.p.A., powstała w 1994 w Arezzo, jest liderem na rynku włoskim i wschodnioeuropejskim pod względem ilości hostowanych stron i zarejestrowanych domen, ma ponad 2 miliony klientów i partnerów co stawia ją w grupie pięciu największych firm na świecie. Oprócz webhostingu i poczty e-mail, Aruba oferuje serwery dedykowane, kolokację, usługi managed i ma duże doświadczenie w zarządzaniu datacenter. Od 2011, Aruba oferuje usługi Cloud w oparciu o model IaaS poprzez markę Aruba Cloud.
Usługi Cloud Computing i Cloud Object Storage są wspierane przez sieć własnych i partnerskich datacenter, wliczając w to najnowsze datacenter w Arezzo otwarte w 2012 roku, które jest jednym z niewielu datacenter we Włoszech spełniającym wymogi standardu Tier IV.

Itprojekt

Itprojekt

Itprojekt to dostawca systemów chłodzenia wodnego (Direct Liquid Cooling) dla klientów sektora HPC, centrów przetwarzania danych i kolokatorni - ISP (Internet Service Providers) oraz CSP (Content Service Providers). Systemy zastępują tradycyjną i drogą klimatyzację i pozwalają na odbiór 80% ciepła z serwerów i przełączników za pomocą płynu. Itprojekt stosuje bezpieczne, nieprzewodzące płyny inżynieryjne - dielektryki, dzięki czemu gwarantuje 100% bezpieczeństwa. W chwili obecnej firma wdraża 3 duży klaster serwerowy chłodzony bezpośrednio wodą w Poznańskim Centrum Sieciowo Superkomputerowym, na ponad 1000 serwerów firmy Huawei.

Apra-Optinet

Apra-Optinet

Firma Apra-Optinet jest najmłodszą strukturą w posiadającej 40 letnie doświadczenie grupie apra-group. Dzisiaj apra group posiada kilka zakładów produkcyjnych ze zróżnicowanymi liniami technologicznymi, pozwalającymi zaspokoić zapotrzebowanie na szeroką gamę obudów wykorzystywanych w różnych gałęziach przemysłu. Ze względu na długoletnią tradycję jesteśmy firmą łatwo rozpoznawalną na rynku europejskim.

Zajmujemy się zagadnieniami projektowymi oraz produkcją:
- Szaf serwerowych
- Szaf sieciowych stojących i wiszących
- Obudów aluminiowych i stalowych
- Obudów z tworzyw sztucznych
- Akcesoriów dodatkowych (m.in. klimatyzacji, monitoringu, listew PDU )

Nasze produkty posiadają nowoczesną konstrukcje oraz są produkowane według najnowszych technologii ( CAD/CAM/CIM). Dodatkowo każdy z naszych produktów wyróżnia się efektowną stylistyką.
Firmy tworzące apra-group posiadają certyfikat jakości DIN EN ISO 9001.
Jakość naszych produktów możecie Państwo potwierdzić u naszych dystrybutorów zarówno w kraju jak i za granicą.

Beyond.pl

Beyond.pl

Beyond.pl od 2005 r. dostarcza pełen zakres usług infrastruktury IT dla rozwoju biznesu. Firma jest pierwszym polskim neutralnym telekomunikacyjnie centrum danych. Beyond.pl to również lider usług data center i chmury obliczeniowej. Firmę na rynku wyróżnia kompleksowe podejście do obsługi potrzeb IT Klienta.

QNAP Systems

QNAP Systems

QNAP Systems specjalizuje się w sieciowych rozwiązaniach do przechowywania i współdzielenia plików, wirtualizacji, zarządzaniu przestrzenią dyskową oraz monitoringiem. Produkty firmy przeznaczone są zarówno dla klientów korporacyjnych, SMB, SOHO, jak i użytkowników domowych.
Założona w 2004 roku firma QNAP, z siedzibą główną w Tajpej, sprzedaje swoje rozwiązania na całym świecie. Producent systematycznie wprowadza na rynek innowacyjne technologie, które zmieniają oblicze systemów NAS i stanowią niezbędne wsparcie w działalności przedsiębiorstw i instytucji, różnej wielkości, jak również udoskonalają życie użytkowników prywatnych.

Socomec

Socomec

SOCOMEC powstał we Francji w 1922 roku. Firma ma działa poprzez 4 aplikacje biznesowe: bezprzerwowych systemów zasilania (UPS), aparatury kontrolno-pomiarowej i łączeniowej niskiego napięcia, efektywności energetycznej oraz aplikację solarną. SOCOMEC zatrudnia łącznie na całym świecie ponad 3200 pracowników zlokalizowanych w 14 biurach we Francji, 23 oddziałach na całym świecie oraz 9 zakładach produkcyjnych we Francji, Włoszech, Tunezji, Indiach i Chinach. Warty podkreślenia jest fakt, iż zasilacze UPS produkowane są tylko w europejskich fabrykach, tj. we Francji i Włoszech.
SOCOMEC od wielu lat jest firmą, która wytycza kierunki rozwoju branży UPS przez wprowadzanie na rynek nowoczesnych i innowacyjnych wyrobów. W statucie spółki zapisane przeznaczania 10% obrotu na dział R&D. Dzięki temu rozwój produktów jest na najwyższym możliwym poziomie. Przykładem innowacyjności produktów firmy są zasilacze serii Green Power 2.0 charakteryzujące się najwyższą na rynku sprawnością sięgającą 96% oraz współczynnikiem mocy wyjściowej równej 1, co dla użytkownika oznacza olbrzymie oszczędności energii elektrycznej w porównaniu zasilaczami starszej generacji.

Sejf Danych

Sejf Danych

Sejf Danych – spółka powołana do sprzedaży oprogramowania ASIGRA na rynku Polskim - w modelu – oprogramowanie jako usługa ``SaaS``.

Od 2014 roku rozszerzyła profil działalności o ścisła współpracę z Commvoult Polska, w celu budowy wspólnej oferty rozwiązań w modelu inwestycyjnym lub hybrydowym.

Koncentrujemy się dostarczaniu rozwiązań tworzących trzon polityki ciągłości pracy i bezpieczeństwa aplikacji w bardzo efektywnych ekonomicznie modelach współpracy.

Dla firm chcących oferować rozwiązania SaaS swoim klientom, mamy przyjazny i przejrzysty program partnerski , umożliwiający bezinwestycyjny model budowy własnych usług , narzędzia bilingowe i rozbudowaną platformę oprogramowania ASIGRA.

Dodatkowo przygotowaliśmy ofertę wdrożeniowo konsultingową , umożliwiającą wykorzystanie dowolnego ośrodka Data Center lub infrastruktury Cloud w celu zapewnienia ciągłości pracy państwa IT.

Wykonujemy również analizy bezpieczeństwa i odtwarzalności aplikacji, piszemy polityki backupu i disaster recovery, instrukcje odtworzeniowe na wypadek incydentu i kryzysu.

Zapraszamy partnerów i firmy chcące uzupełnić swoje rozwiązania o środowisko odtworzeniowe w cenie backupu

PLC

PLC

Od 2006 roku jesteśmy firmą doradczo wdrożeniowa z Poznania, która specjalizuje się projektowaniu, optymalizacji i serwisowaniu środowisk informatycznych wysokiej dostępności.
Uważamy, że środowisko informatyczne należy projektować w oparciu o wymagania jakie dyktuje nam rodzaj i wielkość prowadzonego biznesu. Sprawny, bezpieczny i odporny na awarie system informatyczny jest solidnym fundamentem do bezpiecznego rozwoju każdego przedsiębiorstwa.

W tym celu :
- Wspieramy naszych klientów służąc im wiedzą i umiejętnościami w projektowaniu środowisk IT zapewniając ciągłą pracę środowisk operacyjnych.
- Badamy i optymalizujemy środowisko IT aby zweryfikować (ocenić) parametry tego środowiska w stosunku do wymagań stawianych przez biznes.
- Projektujemy i dostarczamy platformę sprzętową o wysokiej odporności na awarie (w naszych projektach szczególną uwagę przywiązujemy do paramentów i wymagań określonych przez biznes).
- Oferujemy kompleksowe doradztwo i pomoc w utrzymaniu i serwisowaniu środowiska w zakresie usług krytycznych.

W rozwiązaniach przez nas zaprojektowanych awaria sprzętu informatycznego jest incydentem, a nie kryzysem – sprawdziliśmy się w dziesiątkach wdrożeń na terenie całej Polski. Naszymi klientami sa uznane Polskie marki.

Deskdoo.com

Deskdoo.com

Deskdoo.com to pierwszy na świecie wirtualny system operacyjny dla użytkowników biznesowych uruchamiany przez przeglądarkę internetową. System został stworzony w Polsce. Zdobywca nagrody IT Future Awards 2015 w kategorii Cloud Computing. Podnosi efektywność pracy rozproszonych zespołów w organizacjach segmentu MSP oraz organizuje pracę zespołów pracujących zdalnie.

Craftware

Craftware

Świadczymy usługi konsultingowe, wdrożeniowe i integracyjne w zakresie rozwiązań technologii Cloud Computing. Partnerstwo z Salesforce.com pozwala nam na dostarczanie wiodących i najbardziej innowacyjnych rozwiązań na rynku w obszarze technologii chmurowych. Specjalizujemy się w aplikacjach klasy CRM na platformie Salesforce.com. Craftware to zespół najlepszych programistów, architektów i kierowników projektów z wieloletnim doświadczeniem. Posiadaną wiedzą i umiejętnościami dzielimy się z naszymi klientami. Pomagamy organizacjom zmienić dział IT w IT-Ninja. Wspieramy programistów, QA i administratorów infrastruktury w procesie produkcji usług dla biznesu we wszystkich etapach: od projektu systemu, przez jego development do wsparcia produkcji. Misja Craftware, to satysfakcja klienta osiągnięta przy pomocy metodyk Agile i techniczna doskonałość rozwiązań.

Oktawave

Oktawave

Oktawave jest innowacyjną platformą infrastruktury na żądanie (IaaS), w ramach której można uruchomić, przetwarzać lub przechowywać dowolne zasoby - stronę WWW, aplikację biznesową, projekt startupowy lub rozwiązanie korporacyjne.

Portfolio usług Oktawave obejmuje przede wszystkim środowiska serwerowe w chmurze (OCI), bezpieczny oraz najszybszy na świecie system przechowywania i przetwarzania danych (OVS, OCS), a także środowiska bazodanowe i aplikacyjne. Wśród przewag konkurencyjnych należy wymienić przede wszystkim całkowicie autorski system prowizjonowania i zarządzania chmurą, wyposażony w unikatowy mechanizm Autoskalera, który pozwala na automatyczne dostosowywanie wielkości infrastruktury do aktualnego obciążenia aplikacji.

Oktawave to także autorska architektura przechowywania danych, na wielu poziomach pozbawiona awaryjnych i wolnych dysków twardych. W zakresie szybkości dostępu do danych Oktawave jest obecnie najszybszą chmurą obliczeniową na świecie, która w testach osiągnęła wydajność na poziomie 1 000 000 IOPS.

Oktawave w zakresie wykorzystywanych technologii pozyskała partnerów takich jak ATM (centrum danych) Dell, HP oraz Citrix (warstwa sprzętowa) VMware (warstwa wirtualizacyjna), a także Microsoft czy Parallels (warstwa aplikacyjna).

Jeśli chodzi o narzędzia webmasterskie i deweloperskie Oktawave oferuje gotowe środowiska uruchomieniowe (LAMP/WAMP, Ruby, Python, .NET), otwarte API oraz wiele mechanizmów ułatwiających wdrożenie (np. snapshoty). W swojej ofercie utrzymuje również prekonfigurowane i skalowalne aplikacje takie jak Joomla!, Drupal czy WordPress.

Oktawave zaufały między innymi takie firmy jak: Coca-Cola, TUI, AVIVA czy Grupa Pracuj.pl.