Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

Cloud Computing GigaCon

16 września 2015

cloud_computing_znak_500x40

Szczegóły

Data:
16 września 2015

Miejsce

Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum
ul. Plac Konstytucji 3 Maja
Wrocław, Polska

Organizator

Weronika Szczubełek
Telefon:
22 427 35 33 wew. 24
Email:
weronika.szczubelek@gigacon.org

Na skróty:

  • O konferencji
  • Agenda
  • Kontakt
  • Firmy
  • Prelegenci
  • FORMULARZ REJESTRACJI

    Adres email (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Stanowisko

    Nazwa firmy

    Branża

    Decyzyjność

    Miejscowość

    Kod pocztowy

    Ulica

    Telefon

    NIP (dla osób zamawiających lunch)

    Zamawiam lunch

  • CALL FOR PAPERS

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Firma (wymagane)

    Stanowisko (wymagane)

    Konspekt

O konferencji

O konferencji

Jeśli zastanawiają się Państwo, jak dołączyć do grona przedsiębiorców, którzy odkryli zalety chmury – optymalizację kosztów, szybkość wdrożenia i elastyczność rozwiązań IT – serdecznie zapraszamy na kolejną edycję konferencji Cloud Computing GigaCon.

Proponowana tematyka wykładów:

  • Cloud Computing – trendy, nadzieje, prognozy, wyzwania
  • Pierwsze kroki przy wdrożeniach usług chmury obliczeniowej
  • Integracja systemów w chmurze
  • Usługi w modelu chmury prywatnej, publicznej, mieszanej
  • Zarządzanie aplikacjami i infrastruktura w chmurze
  • Usługi w modelu Saas, IaaS, PaaS
  • Bezpieczeństwo danych w chmurze
  • Cloud computing z prawnego punktu widzenia – prawo autorskie, umowy licencyjne, ochrona danych, odpowiedzialność dostawcy usługi cloud computing
  • Cloud jako droga do zmniejszenia kosztów i usprawnienia procesów w firmie
  • Firma i dokumenty w chmurze

Uczestnikom zapewniamy:

  • materiały konferencyjne
  • przerwy kawowe
  • możliwość uczestnictwa w wybranych wykładach
  • atrakcyjne nagrody losowane na koniec konferencji

Szczegóły:

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY.
Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

UWAGA: Udział przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania chmurowe jest płatny – 500 zł + VAT.
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z organizatorem.

Film nagrany podczas poprzedniej edycji:

Agenda

AGENDA

08:30 – 09:00 Rejestracja uczestników
09:00 – 09:30 Generowanie i pozyskiwanie leadów, a zarządzanie danymi osobowymi w firmie
– Berenika Templin (Kancelaria Radców Prawnych Lubasz & Wspólnicy)
09:30 – 10:00 Oracle Public Cloud – przegląd oferty
– Tomasz Witos (Oracle Polska)
10:00 – 10:30 Trzy diamenty chmury, dzięki którym Twoja firma odzyska harmonię działania: zasoby, bezpieczeństwo i kontrola
– Marcin Rudzki (Oktawave)
10:30 – 10:55 Przerwa kawowa
10:55 – 11:25 Wykorzystanie pamięci masowych QNAP do ochrony i przechowywania danych
– 
Grzegorz Bielawski (Qnap)
11:25 – 11:55 Czwarta rewolucja przemysłowa i przetwarzanie danych
– Arkadiusz Figurny (AFKOM)
11:55 – 12:25 Bezpieczeństwo informacji w chmurze – wytyczne normatywne
– Andrzej Niemiec (PTI)
12:25 – 12:35 Przerwa
12:35 – 13:05 Chmura prywatna jako SOA czyli ERP jako nasz system systemów – korzyści. Case study
– Jarosław Żeliński (IT-Consulting)
13:05 – 13:35 Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego w ramach usługi cloud computing– zagadnienia prawne
Bartosz Pudo (Kancelaria prawna Ślązak, Zapiór i Wspólnicy)
13:35 – 13:50 Zakończenie konferencji/ losowanie nagród

KONTAKT

Kontakt

FORMULARZ REJESTRACJI

Adres email (wymagane)

Imię i nazwisko (wymagane)

Stanowisko

Nazwa firmy

Branża

Decyzyjność

Miejscowość

Kod pocztowy

Ulica

Telefon

NIP (dla osób zamawiających lunch)

Zamawiam lunch

Agnieszka Tylska

kom. 506 981 910
agnieszka.tylska@gigacon.org

Radosław Parszewski

tel.: 600 816 026
radoslaw.parszewski@gigacon.org

CALL FOR PAPERS

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Firma (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Konspekt

Firmy

FIRMY

Partnerzy

Firma uczestnicząca

Współpraca merytoryczna

Patronat medialny

Fundatorzy nagród

Prelegenci

Prelegenci

Dr Berenika Kaczmarek-Templin

Dr Berenika Kaczmarek-Templin

adwokat

Specjalizuje się w prawie cywilnym, prawie mediów elektronicznych, w prawie własności intelektualnej oraz w europejskim cywilnym prawie procesowym. Prowadzi sprawy karne związane z nowymi technologii. Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych kancelariach polskich i zagranicznych. Odbyła staż w niemieckiej kancelarii Hardtke, Svensson & Partner. Doktor nauk prawnych (specjalność postępowanie cywilne), adiunkt w Studium Nauk Humanistycznych i Społecznych Politechniki Wrocławskiej. Współpracownik Centrum Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej Wydział u Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Stypendystka zagranicznych uczelni (Ernst Arndt Moritz Universität zu Greifswald, Humboldt Universität zu Berlin). Brała udział w pracach zespołów eksperckich ds. regulacji prawnych dotyczących nowych technologii.

Aleksandra Budzisz

Aleksandra Budzisz

doktorantka katowickiej Akademii Wychowania Fizycznego, absolwentka Projektowania Graficznego katowickiej Akademii Sztuk Pięknych.Na co dzień zajmuje się kreacją grafiki użytkowej

Obszar naukowych zainteresowań wiążę z szeroko pojętą wizualnością oraz charakterystyką rzeczywistości wirtualnej. Zgłębianie tych tematów poprzez nowe technologie wraz z ich zastosowaniem w codziennej pracy jest istotnym elementem badawczym. Co więcej w tym obszarze rozpatrywane są również konteksty filozoficzno-antropologiczne stojące u podstaw działań w sieci.
Zarządzanie i hierarchia informacji są kluczowymi zagadnieniami dla dzisiejszych czasów, które dotyczą obecności w sieci. Jak wiadomo, funkcje biznesowe przeniesione na grunt świata wirtualnego mogą znacznie usprawnić działanie każdej organizacji, dlatego też analiza systemów, ich funkcji, zastosowań oraz łatwości obsługi stanowić będzie przedmiot wystąpienia.

Monika Nawrocka

Monika Nawrocka

pracownik naukowy w dziedzinie metodologii, statystyki i informatyki na AWF Katowice.

Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji zintegrowanych systemów zarządzania.
Od 2014 roku uczestnik wielu projektów naukowych ukierunkowanych na optymalizacje w oparciu o metody regresyjne i neuronowe.
Autorka szeregu publikacji związanych z analizą danych w naukach ekonomicznych, medycznych, społecznych oraz sportowych. Sportowiec – zawodnik Kardy Narodowej Polskiego Związku Lekkiej Atletyki w chodzie sportowym – reprezentuje barwy kraju na licznych imprezach międzynarodowych.

Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński

Inżynier, analityk i projektant systemów.

W 1989 ukończył studia na Wydziale Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej. W trakcie studiów członek koła naukowego, zdobywca 1 nagrody Konkursu Młodych pracowników nauki w Zielonej Górze. Studia ukończył wyróżnioną obroną pracy magisterskiej na temat nowatorskich systemów łączności. Po ukończeniu studiów pracownik naukowy, adiunkt zakładu transmisji informacji. Specjalizował się głównie w analizie systemów łączności i teorii komunikacji.
W roku 1991 rozpoczął prace w branży IT jako analityk i projektant rozwiązań w polskim przedstawicielstwie firmy BONAIR USA, przekształconym w polską spółkę BONAIR SA, w której pełnił rolę analityka i projektanta nowych rozwiązań oraz zajmował się rozwojem oferty firmy.
W latach 2001-2004, jako specjalista z zakresu analiz systemowych obszaru zarządzania, realizował projekty związane z budową strategii dla spółek giełdowych Elektrim SA, Apexim SA, EXATEL SA, (dawniej Telenergo SA), OPTIMUS SA.
Od roku 2004, prowadzi badania z zakresu sformalizowanych metod analiz systemowych i modelowania systemów zarządzania i jako niezależny ekspert, analityk i projektant, realizuje analityczne dla firm i instytucji publicznych. Wyniki swoich prac prezentuje w prowadzonym przez siebie, wysoko ocenianym przez wielu stałych czytelników, blogu IT-Consulting.pl, w prasie branżowej IT i gospodarczej, a także jako prelegent na wielu konferencjach, gdzie jest zapraszany do wygłaszania referatów merytorycznych. Publikuje artykuły i eseje w wielu gazetach w tym w TELEINFO, COMPUTERWORD, Gazecie Wyborczej, Gazecie Prawnej, FORBES, wielu wydawnictwach branżowych. „Rzeczpospolitej”, „Polsce The Times”, „The Wall Street Journal”, „Gazecie Wyborczej”.

Bartosz Pudo

Bartosz Pudo

Prawnik, specjalista z zakresu ochrony danych osobowych i prawa własności intelektualnej.

Koordynuje procesy wdrażania oraz dostosowywania do obowiązujących przepisów procedur z zakresu ochrony danych osobowych u klientów. Doradca w procesach wdrażania systemów informatycznych oraz tworzenia aplikacji mobilnych. Dla jednego z klientów analizował aspekty prawne procesu tworzenia i wprowadzenia na rynek europejski urządzeń elektronicznych produkowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Doradzał jednej z międzynarodowych grup kapitałowych w ramach procesu wdrożenia narzędzi online służących prowadzeniu rekrutacji na potrzeby wszystkich spółek grupy w Europie Środkowo-Wschodniej.
W zakres jego specjalizacji wchodzą również sprawy z zakresu prawa własności intelektualnej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji. Opiniuje umowy oraz doradza w sporach dotyczących praw autorskich, zwłaszcza w przemysłach kreatywnych i branży IT.
Autor publikacji z zakresu prawa autorskiego i prawa własności przemysłowej. Prelegent na licznych konferencjach naukowych i branżowych organizowanych m.in. przez: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Politechnikę Śląską w Gliwicach, Uniwersytet w Białymstoku, Fundację Nowoczesna Polska, Górnośląski Klaster Kreatywny, Śląski Klub Biznesu, Śląskie Towarzystwo Marketingowe oraz GigaCon.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Obecnie doktorant w Katedrze Prawa Cywilnego i Prawa Prywatnego Międzynarodowego. Stypendysta międzynarodowego programu Programme in European Private Law for Postgraduates.
Autor bloga bartoszpudo.innpoland.pl/ poświęconego tematyce prawnych aspektów nowych technologii i mediów, a także eksperckiego bloga personalia.com.pl, gdzie szczegółowo omawia zagadnienia ochrony danych osobowych.