Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów Informatycznych

23 września 2015 - 24 września 2015

Bin_gigacon-AKTUALNE

Szczegóły

Start:
23 września 2015
Koniec:
24 września 2015

Miejsce

Hotel Novotel Airport
ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa,

Organizator

Ola Pyrak
Telefon:
kom. 608 299 998
Email:
aleksandra.pyrak@gigacon.org

Na skróty:

  • O konferencji
  • Agenda
  • Kontakt
  • Firmy
  • Prelegenci
  • Rejestracja

    Udział w konferencji jest bezpłatny
    Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

    Adres email (wymagane)

    Imię (wymagane)

    Nazwisko (wymagane)

    Stanowisko (wymagane)

    Nazwa firmy (wymagane)

    Branża (wymagane)

    Decyzyjność (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    Ulica (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    NIP (dla osób zamawiających lunch)

    Zgłaszam udział (wymagane)

    Zamawiam lunch (koszt 120zł)

    Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji? (wymagane)

  • CALL FOR PAPERS

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Firma (wymagane)

    Stanowisko (wymagane)

    Konspekt

FORMULARZ REJESTRACJI

Udział w konferencji jest bezpłatny
Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

Adres email (wymagane)

Imię (wymagane)

Nazwisko (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Nazwa firmy (wymagane)

Branża (wymagane)

Decyzyjność (wymagane)

Miejscowość (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Ulica (wymagane)

Telefon (wymagane)

NIP (dla osób zamawiających lunch)

Zgłaszam udział (wymagane)

Zamawiam lunch (koszt 120zł)

Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji? (wymagane)

O konferencji

O konferencji

XVI edycja będzie mieć miejsce w dniach 23 – 24 września w Warszawie. Przyjdź i zaprezentuj swoje rozwiązania ponad 400 klientom z całej Polski!

Czemu akurat u nas warto się pokazać?

  • bo gromadzimy corocznie ponad 400 uczestników
  • bo cechują nas mocne merytorycznie imprezy
  • bo możesz spotkać się z wieloma niezależnymi spojrzeniami na bezpieczeństwo
  • bo przez te dwa dni uczestnicy mogą zapoznać się z całą masą najnowszych rozwiązań
  • bo masz możliwość nawiązania niepowtarzalnych relacji biznesowych i zyskania klientów
  • bo możesz zweryfikować, czy Twoja oferta jest adekwatna i konkurencyjna
  • bo wciąż robimy tę imprezę z pasją : )
  • 2 lata temu w tym samym miejscu było tak… http://youtu.be/WJv7cINMga8

Zakres tematyczny:

  • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo danych w usługach w chmurze?
  • Systemy audytu bezpieczeństwa (skanery), systemy kontroli włamań
  • Oprogramowanie i urządzenia szyfrujące
  • Zarządzanie tożsamością, kontrola dostępu
  • Systemy firewall i VPN
  • Oprogramowanie i systemy antywirusowe
  • Serwery usług sieciowych
  • Systemy klastrowe
  • Bezpieczeństwo i niezawodność systemów baz danych
  • Polityka bezpieczeństwa
  • Fizyczne zabezpieczenie infrastruktury systemów o znaczeniu krytycznym
  • Pamięci masowe i systemy archiwizacji danych
  • Ciągłość działania, disaster recovery
  • Zarządzanie bezpieczeństwem urządzeń mobilnych
  • Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych

Uczestnicy konferencji

  • kierownicy działów IT, oficerowie bezpieczeństwa, managerowie IT, administratorzy sieci i systemów zabezpieczeń oraz wszystkie osoby odpowiedzialne za strategię i utrzymanie bezpieczeństwa systemów w firmie.
  • osoby decyzyjne odnośnie zakupów IT ze średnich i dużych przedsiębiorstw, z różnego typu branż: finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacji, usługowej, energetycznej, przemysłowej, z administracji i instytucji publicznych.

FIRMY, KTÓRE POSIADAJĄ ROZWIĄZANIA IT SECURITY ZACHĘCAMY DO KONTAKTU I ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ MARKETINGOWĄ: wykład 30 – 45 minut / stoisko / insert / lista kontaktów / reklama w newsletterze i in.: aleksandra.pyrak@gigacon.org

Propozycje wykładów merytorycznych, warsztaty, call for papers, patronaty medialne: barbara.kupis@gigacon.org

Konferencja jest bezpłatna, jednak obowiązuje opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT – w tej sytuacji zachęcamy do kontaktu z Organizatorami – zaproponujemy lepsze biznesowo rozwiązanie

ZŁOTY BIT

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE ZŁOTY BIT GIGACON!

Celem konkursu jest promocja najnowszych produktów i rozwiązań z zakresu IT Security.

Nagrodę „ZŁOTY BIT GIGACON” przyznajemy corocznie dla firmy, która najlepiej zaprezentuje swój produkt podczas konferencji. Złoty Bit ma wyjątkowy charakter, bowiem to uczestnicy w drugim dniu konferencji wybierają, które rozwiązania – ich zdaniem – są najlepsze. Najważniejsze jest zatem ciekawe przygotowanie prezentacji (min. 15-minutowej) o swoim rozwiązaniu / produkcie.

ZGŁOŚ SWÓJ PRODUKT / ROZWIĄZANIE: aleksandra.pyrak@gigacon.org

Film nagrany podczas poprzedniej edycji:

Agenda

AGENDA

Dzień pierwszy, 23 września 2015 roku

08:15 – 08:45 Rejestracja uczestników
08:45 – 09:15 Doświadczenia w realizacji niezawodnej infrastruktury IT na przykładzie firmy przetwarzającej dane dla klientów z branży finansowej
– Piotr Słoniowski (Pekao Financial Services)
09:15 – 10:00 Wyzwania nowoczesnych serwerowni
– Michał Pyter (APC Schneider Electric)
10:00 – 10:30 Making the impossible information exchange possible
– Anders Strömberg (Advenica)
10:30 – 11:00 Przerwa kawowa. Networking.
11:00 – 11:45 Backup fast, recover faster czyli jak szybko odzyskasz dane w momencie awarii z backupu wykonanego rozwiązaniem StorageCraft ShadowProtect
– Elżbieta Kasprzyk, Łukasz Milic (StorageCraft)
11:45 – 12:30 Office 365. Pewne problemy za nami, nowe wyzwania przed nami
– Piotr Nowotarski (Barracuda)
12:30 – 13:15 Ograniczenia i kompromisy nie interesują mnie
– Piotr Kałuża (STORMSHIELD)
13:15 – 13:30 Przerwa
13:30 – 14:00 Dlaczego Google wybiera SSL i czemu Ty też powinieneś?
– Anna Christ-Jurczak (Domeny.pl)
14:00 – 14:30 Admin wiedział, nie powiedział, bo szybko naprawił. Rola wizualizacji stanu w diagnostyce sieci
– Elżbieta Mistachowicz (AdRem Software)
14:30 – 15:00 Wyprzedzić cyberprzestępczość. Światowe badanie bezpieczeństwa informacji EY 2014
– Michał Kurek (Ernst & Young)
15:00 – 15:15 Zakończenie pierwszego dnia konferencji

Dzień drugi, 24 września 2015 roku

09:30 – 10:00 Wyzwania dla GAZ-SYSTEM wobec współczesnych zagrożeń płynących z cyberprzestrzeni
– Paweł Dobrzański (Gaz-System S.A.)
10:00 – 10:30 Mapowanie wiedzy pentestera na potrzeby ochrony krytycznej infrastruktury IT – Open Source Defensive Security
– Leszek Miś (Defensive Security)
10:30 – 11:00 Przerwa kawowa. Networking.
11:00 – 11:30 Portfolio Produktów DELL SonicWALL
– Marcin Szewczuk (RRC)
11:30 – 12:00 Efektywność energetyczna w obiektach Data Center – nowoczesne rozwiązania UPS
– Piotr Wójcik (Socomec)
12:00 – 12:15 Przerwa
12:15 – 12:45 Poland more frequently targeted by cyberattacks
– Peter Stancik (ESET)
12:45 – 13:15 Dlaczego (nie) warto przeprowadzać testów bezpieczeństwa?
– Eryk Trybulski (Soflab)
13:15 – 13:25 Przerwa
13:25 – 13:55 Nowe zasilacze UPS firmy Eaton gwarantem niezawodności Twojego systemu IT
– Karol Kożuchowski (EATON)
13:55 – 14:25 Kompleksowy system zarządzania infrastrukturą IT
– Michał Gomółka, Krystyna Figielska (MagikINFO)
14:25 – 14:55 Zdalnie, online, mobilnie – nowoczesne zarządzanie zasobami IT w praktyce
– Piotr Kubiak (A + C Systems)
14:55 – 15:00 Przerwa na złożenie kart konkursowych ”Złoty Bit”
15:00 – 15:30 Metody identyfikacji nietypowych zachowań użytkowników serwisów internetowych
– Marek Zachara (AGH)
15:30 – 16:00 Zakończenie konferencji/losowanie nagród

KONTAKT

Kontakt

FORMULARZ REJESTRACJI

Udział w konferencji jest bezpłatny
Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

Adres email (wymagane)

Imię (wymagane)

Nazwisko (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Nazwa firmy (wymagane)

Branża (wymagane)

Decyzyjność (wymagane)

Miejscowość (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Ulica (wymagane)

Telefon (wymagane)

NIP (dla osób zamawiających lunch)

Zgłaszam udział (wymagane)

Zamawiam lunch (koszt 120zł)

Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji? (wymagane)

Ola Pyrak

Kontakt dla firm
kom. 608 299 998
aleksandra.pyrak@gigacon.org

Basia Kupis

Kontakt dla uczestników
barbara.kupis@gigacon.org

CALL FOR PAPERS

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Firma (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Konspekt

FIRMY

FIRMY

Patron honorowy

Sponsor

Partnerzy

Firmy uczestniczące

Współpraca merytoryczna

Fundatorzy Nagród

Patronat medialny

Eaton

Eaton

Firma Eaton od ponad 50 lat zabezpiecza krytyczne systemy przedsiębiorstw na całym świecie. Niezależnie czy jest to ochrona jednego komputera osobistego, czy zabezpieczenie ciągłości produkcji, czy chociażby ochrona największego centrum przetwarzania danych, rozwiązania Eaton dają czystą, nieprzerwaną energię dla zapewnienia działania newralgicznych aplikacji i urządzeń.

Asortyment produktów z zakresie jakości zasilania firmy Eaton obejmuje szeroką gamę przyjaznych dla środowiska, wydajnych, niezawodnych bezprzerwowych zasilaczy UPS, urządzeń ochrony przeciwprzepięciowej, jednostek dystrybucji zasilania (PDU) oraz oprogramowanie, zdalny monitoring, korekcję współczynnika mocy, zarządzanie przepływem powietrza i szafy stelażowe. Dla każdego produktu, Eaton nieustannie i z powodzeniem dąży do ciągłego wprowadzenia innowacji technicznych przy opracowywaniu nowej generacji rozwiązań.

W zakresie skutecznego zarządzania energią, firma Eaton współpracuje z menedżerami IT i kierownikami produkcji, praktycznie w każdym segmencie rynku, włącznie z centrami przetwarzania danych, przedsiębiorstwami o charakterze produkcyjnym, sieciami sklepów sprzedaży detalicznej, szpitalami, przychodniami, bankami, agencjami rządowymi, firmami produkcyjnymi, instytucjami finansowymi.

A plus C Systems

A plus C Systems

A plus C Systems jest marką należącą do polskiej firmy media-press.tv, która od ponad 25 lat dostarcza zaawansowane systemy informatyczne dla firm na całym świecie. Tworzone przez oprogramowanie pozwala na sprawne, wydajne i wygodne zarządzanie zasobami informatycznymi i ludzkimi w firmach prywatnych oraz instytucjach państwowych.

Nasze oprogramowanie obejmuje działaniem wszystkie elementy infrastruktury IT (sprzęt, oprogramowanie, użytkownicy, Internet). Kompleksowość działania łączymy z profesjonalnymi technologiami oraz innowacyjnym, przyjaznym interfacem.

Systemy uplook® i statlook®, analizując zależności pomiędzy poszczególnymi elementami infrastruktury, zapewniają zarówno zbiorcze dane statystyczne dające natychmiastową informację o stanie całej infrastruktury, jak i szczegółowe informacje dotyczące pojedynczych stanowisk komputerowych czy użytkowników, a także procesów i kosztów z nimi związanych.

● Polski Produkt ● 12 lat doświadczenia ● 6000 klientów ●

Baker Tilly

Baker Tilly

Baker Tilly istnieje na rynku od 1992 roku i jest firmą konsultingową i outsourcingową, która oferuje profesjonalne rozwiązania B2B. Celem Baker Tilly jest zapewnienie polskim i zagranicznym klientom jak najlepszej obsługi w zakresie świadczonych usług przy wykorzystaniu wiedzy, doświadczenia i globalnych zasobów sieci Baker Tilly International, którego firma jest członkiem.
Baker Tilly:
– Jako firma outsourcingowa i konsultingowa oferuje swoim klientom usługi z zakresu:
*Konsultingu
*Audytu
*Podatków
*Rachunkowości
*Usług IT
*Kadr i płac
– Zatrudnia ponad 400 polskich, europejskich i amerykańskich specjalistów
– Pracuje dla 700 zagranicznych i krajowych Klientów z wielu sektorów biznesowych, m.in. sektora motoryzacyjnego
i lotniczego, przemysłu chemicznego, sektora budowlanego, sektora energetycznego, usług finansowych (w tym ubezpieczeń), importu i eksportu, IT, spółek zagranicznych posiadających oddziały, przemysłu gazowego i petrochemicznego, firm prywatnych, przemysłu farmaceutycznego, nieruchomości, telekomunikacji oraz transportu i logistyki
– Prowadzi cztery oddziały w Polsce (Warszawa, Wrocław, Kraków, Łódź)
– Biura w Republice Czeskiej (Praga i Brno) oraz na Słowacji (Bratysława)

StorageCraft Polska sp. z o.o.

StorageCraft Polska sp. z o.o.

StorageCraft Polska sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach powstała w 2012 roku. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem rozwiązań amerykańskiej firmy StorageCraft Technology Corporation na terenie Polski. Specjalizujemy się w rozwiązaniach do backupu i odzyskiwania danych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Realizujemy także wdrożenia i szkolenia z produktów StorageCraft dla klientów oraz partnerów handlowych.
Firma StorageCraft Technology Corporation z siedzibą w Draper, Utah w USA funkcjonuje od 2004 roku. Od samego początku firma zajmuje się rozwiązaniami do backupu, szczególny nacisk kładąc na skrócenie do minimum czasu potrzebnego na przywracanie systemów informatycznych po awarii. Europejska centrala firmy zlokalizowana jest w irlandzkim Cork, a wielokrotnie nagradzane produkty firmy StorageCraft są w Europie dostępne od 2007 roku.

Soflab Technology

Soflab Technology

Soflab Technology jest liderem na rynku usług testowania i zapewnienia jakości rozwiązań informatycznych (Quality Assurance). Oferując najwyższą jakość usług, wspieramy naszych Klientów w zapewnieniu niezawodności wdrażanych rozwiązań IT oraz zachowaniu ciągłości biznesowej. Odbiorcom naszych projektów dostarczamy rzetelne informacje na temat jakości wykorzystywanych przez nich rozwiązań informatycznych, co pozwala na optymalizację relacji z dostawcami oraz wydatków w obszarze IT.
Jesteśmy prywatną spółką, nie związaną z żadnym z dostawców systemów IT, dzięki czemu zachowujemy obiektywizm i niezależność realizowanych przez nas prac. Wyróżnia nas unikalne na rynku polskim doświadczenie, wysokie kompetencje naszych specjalistów i ekspertów, a także dostęp do know-how oraz najnowszych trendów światowych w obszarze Quality Assurance.
Przez ponad 6 lat naszej historii zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów dla Klientów z takich branż jak telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, media, energetyka, administracja publiczna i innych. Zatrudniamy ok. 200 specjalistów w obszarze testowania oprogramowania, posiadamy 150 certyfikatów ISTQB. Zarówno realizując nasze usługi, jak i działając na forum ekspertów Quality Assurance w Polsce i na świecie, aktywnie promujemy inicjatywy podnoszące jakość rozwiązań IT. Dążymy jednocześnie do zapewnienia satysfakcji i maksymalnych korzyści użytkownikom systemów informatycznych.

APC by Schneider Electric

APC by Schneider Electric

APC by Schneider Electric, światowy lider w dziedzinie zintegrowanych rozwiązań zasilania i chłodzenia, przedstawiaEcoBreeze™, modułowy wymiennik ciepła z funkcją pośredniego wymiennika wyparnego i wymiennika powietrze-powietrze. EcoBreeze ma wyjątkową możliwość automatycznego przełączania pomiędzy tymi dwoma funkcjami, aby w trybie ciągłym zapewniać jak najwydajniejsze chłodzenie ośrodków przetwarzania danych. Konstrukcja EcoBreeze umożliwia obniżenie poboru energii dzięki wykorzystaniu różnicy temperatury pomiędzy powietrzem zewnętrznym, a rozgrzanym powietrzem w ośrodku przetwarzaniu danych, zapewniając jego ekonomiczne chłodzenie. Wymiennik EcoBreeze spełnia wymagania ASHRAE 90.1/TC 9.9 pod względem wydajności i ekonomiczności. Dostępne są moduły o różnych wymiarach oraz wykorzystywanym napięciu i fazach zasilania, co pozwala zaspokoić potrzeby każdego ośrodka przetwarzania danych.

Barracuda Networks

Barracuda Networks

Barracuda Networks powstała w 2003 r. w USA i ma siedzibę w Campbell w Stanie Kalifornia. Jej firma posiada przedstawicielstwa w 12 państwach, a jej sieć dystrybucyjna składa się z ponad 100 dystrybutorów.
Firmę tworzą dwa podstawowe filary Barracuda Central i Barracuda Labs.Barracuda Central to zaawansowane centrum operacji bezpieczeństwa działające 24 godz./dobę, 7 dni w tygodniu, które ciągle monitoruje i blokuje najnowsze zagrożenia internetowe. Odpowiedzialne jest również za bieżące aktualizacje urządzeń. Barracuda Labs to wyspecjalizowane laboratoria antywirusowe, które zajmują się dostosowywaniem urządzeń do nowopowstających zagrożeń.
Obecnie Barracuda Network posiada 150 000 klientów na całym świecie. Wśród nich są tak znaczące organizacje, jak: Microsoft, Google, Harvard, Coca-Cola, IBM, FedEx czy VMware. Jednocześnie warto zaznaczyć, że rozwiązania tej firmy chronią 3 z 5 największych banków na świecie.
Polskim dystrybutorem rozwiązań Barracuda Networks jest Biuro bezpieczeństwa IT firmy DAGMA sp. z o.o.

STORMSHIELD

STORMSHIELD

Rozwiązania STORMSHIELD tworzone są przez firmę NETASQ, która w 1998 roku założyła, że optymalny poziom bezpieczeństwa zapewni integracja modułów działających na rynku, jako osobne rozwiązania zaproponowała własną technologię wiążąc zaporę sieciową z systemem IPS na poziomie jądra. Rynek docenił oryginalność myślenia i przyjął tę innowację z otwartymi ramionami – rozwiązania firmy NETASQ z powodzeniem funkcjonują już w 50 krajach, pozostając jedynym dostępnym zabezpieczeniem ściśle łączącym najważniejsze elementy ochrony sieci. Głównym celem NETASQ jest dostarczanie optymalnych rozwiązań bezpieczeństwa teleinformatycznego, dedykowanych potrzebom rynku europejskiego.
Rozwiązaniami firmy NETASQ chronią swoje sieci m.in. takie instytucje jak Unia Europejska i NATO. To podmioty szczególnie chroniące interesy i bezpieczeństwo europejskie. Tę przewagę widzą tez przedsiębiorcy, dlatego chroniąc swoje interesy po produkty firmy NETASQ sięgają takie marki jak Orange, Carrefour czy Renault.
Polskim dystrybutorem rozwiązań STORMSHIELD jest Biuro Bezpieczeństwa IT firmy DAGMA sp. z o.o.

Domeny.pl

Domeny.pl

Firma Domeny.pl specjalizuje się w doradztwie informatycznym skierowanym do biznesu. Zajmuje się opracowaniem i wdrożeniem strategii biznesowej, zaczynając od nazwy firmy, dla której najważniejsze rozszerzenia są dostępne, dobierając serwer, stawiając stronę www. Firma w swoich działaniach kieruje się najwyższą jakością obsługi i elastycznością. W odpowiedzi na potrzeby klientów wdrażają nowe rozwiązania na rynek usług i dopasowują ofertę do oczekiwań klientów, m.in. tworząc pakiety do e-biznesu.
Domeny.pl wspierają bezpieczny e-biznes. Jest właścicielem platformy CertyfikatySSL.pl należącej do ścisłej czołówki polskich dostawców usług internetowych. Platforma CertyfikatySSL.pl oferuje bezpieczne rozwiązania, służące ochronie danych w Internecie, takie jak produkty SSL, code signing i certyfikaty e-mail. CertyfikatySSL.pl skupiają ofertę największych światowych i polskich dostawców technologii SSL, wśród których znajdują się: Comodo, Symantec, DigiCert, DomenySSL, Certum , Geotrust, Thawte, RapidSSL, SwissSign, Network Solutions.
Jednym z największych atutów platformy CertyfikatySSL.pl jest unikalny Program Resellerski, który umożliwia rozpoczęcie sprzedaży produktów SSL. Program oferuje dostęp do ponad 100 produktów, 10-ciu wiodących dostawców w jednym miejscu. Zaletami Programu są prosta integracja i brak jakichkolwiek kosztów.

Advenica

Advenica

Advenica is a leading European provider of cybersecurity. The company develops, manufactures and sells advanced cybersecurity solutions that prevent intrusions, theft and data leakage when exchanging information, enabling interaction between and within nations, organizations and systems that have high security requirements. Cybersecurity made easy.

Business concept
Simple, future-proof solutions that enable simplified workflows and meet regulatory requirements & industry practice for secure collaboration and exchange of sensitive information.

Vision
Advenica’s vision is to be the leader in ensuring information integrity in the connected world, securing data integrity for government agencies, organizations and businesses in Europe.

Products and solutions
Advenica offers a range of products and solutions designed to protect information sent over IP-based networks, such as The Internet. The company caters to the requirements of encryption solutions including government agencies and organizations with very high security requirements such as military operations, law enforcement agencies, multinational companies and financial institutions.
Whether customers manage business or research data, medical records, or corporate, national or EU secrets Advenica’s products protect information from falling into the wrong hands.

Competitive advantages
Advenica’s products have a strong market position thanks to the following competitive advantages:

Flexible, customized products with built Three Domain Separation that enables secure outsourcing.

EU-certified VPN product at “Secret” level (the highest possible product classification level), national certifications in countries including Sweden, Slovakia and Lithuania.

Own R&D function with solid technology and industry expertise.

Long, documented collaboration with the Swedish Defense.

European company, which gives it credibility after the recent attacks including eavesdropping from countries such as the USA.

MagikINFO

MagikINFO

MagikINFO s.r.o jest czeską firmą oferującą oprogramowanie z zakresu zarządzania infrastrukturą IT. Firma jest wyłącznym dystrybutorem i producentem autorskiego systemu MagikINFO istniejącego na rynku od ponad 15 lat, który składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów w polskiej wersji językowej:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. Systém oferuje monitoring wydruków, obciążenie procesora, pamięci komputerów i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standartami ITIL.
Rozwiązanie MagikINFO wykorzystywane jest zarówno w instytucjach administracji publicznej jak i w firmach prywatnych.
Wybrane referencje:
GDDKiA (wszystkie oddziały w Polsce), Grupa RMF FM, Banki Spółdzielcze (m.in. Warszawa, Wyszków, Płońsk, Łomianki, Piotrków Trybunalski), SKOK Jaworzno, SoftNet, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Urzędy Miast (m.in. Wrocław, Radzionków, Mikołów, Rybnik), Sądy Rejonowe ( m.in. Mysłowice, Olkusz, Jastrzębie Zdrój, Zgierz) i wiele innych.
Więcej informacji znajdą Państwo na www.magikinfo.pl

AdRem Software

AdRem Software

AdRem Software to polska firma z biurem w Nowym Jorku i główną siedzibą w Krakowie, posiadająca ponad 2500 klientów w 87 krajach na całym świecie. Firma tworzy programy do zarządzania i monitorowania sieci komputerowych, przeznaczone dla średnich firm i organizacji. AdRem Software dostarcza inteligentny system NetCrunch do monitorowania stworzony tak, żeby uprościć konfigurację nawet w złożonych sieciach. NetCrunch gromadzi dane o pracy urządzeń sieciowych, serwerów, systemów i aplikacji, co umożliwia szybką diagnostykę i usuwanie problemów w sieci. Program dostępny jest w kilku językach, w tym w wersji japońskiej i chińskiej.

Defensive Security

Defensive Security

Defensive Security powstało na bazie doświadczeń z ponad dekady pracy zawodowej na rynku IT. Obsługując największych i najbardziej wymagających klientów polskiego rynku wychodzimy na przeciw jego potrzebom w zakresie IT Defensive Security, również w zakresie edukacji. W ramach oferowanych szkoleń nie zabraknie ćwiczeń jak i pokazów ataku i ochrony przed: exploitowaniem systemu Linux, webowym bruteforce, wyciekiem danych czy wykorzystaniem równoległych sesji użytkownika.
Prezentujemy podejścia taktyczne w postaci wykorzystania systemowych/webowych honeypotów jak i uzyskania rozliczalności użytkowników i administratorów. Kompletne i techniczne, ale przede wszystkim defensywne szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT to początek drogi naszego klienta do zabezpieczania infrastruktury, wartości i wizerunku firmy, a przede wszystkim istotnych biznesowo danych produkcyjnych.
Oprócz usług edukacyjnych wykonujemy również zaawansowane usługi w postaci:
● testów penetracyjnych infrastruktur sieciowo­systemowych i aplikacji internetowych
● utwardzania infrastruktur sieciowo­systemowych bazujących na oprogramowaniu Open Source
●Wdrożeń rozwiązań gwarantujących wyższy poziom bezpieczeństwa systemów i infrastruktury IT opartych na oprogramowaniu otwartym

Prelegenci

PRELEGENCI

Piotr Kubiak

Piotr Kubiak

A plus C Systems

Związany z branżą IT od ponad 8 lat. Specjalizuje się w oprogramowaniu do zarządzania zasobami IT, Software Asset Management oraz kwestiach związanych z legalnością oprogramowania i monitorowaniem aktywności użytkowników. Certyfikowany Audytor Microsoft SAM. W A plus C Systems współuczestniczy w rozwoju systemów uplook, statlook i bizlook do zarządzania zasobami IT i bezpieczeństwem danych. Prywatnie ojciec dwójki małych użyszkodników i miłośnik makrofotografii oraz Starcrafta.

Michał Gomółka

Michał Gomółka

MagikINFO

Absolwent Uniwersytetu Ostrawskiego w Ostrawie (Czechy). Z branżą IT związany od 2007 roku. Inicjator wprowadzenia na polski rynek wszystkich trzech modułów wchodzących w skład MagikINFO. Jest jednym z pomysłodawców wielu funkcjonalności systemu, odpowiada za sprzedaż oraz obsługę kluczowych klientów w wybranych regionach Polski. Organizuje prezentacje, szkolenia i konferencje z zakresu zarządzania infrastrukturą IT, Software Asset Management oraz podnoszenia efektywności pracy użytkowników.

Elżbieta Kasprzyk

Elżbieta Kasprzyk

Z branżą IT związana od 2007 roku.

Swoje doświadczenia zawodowe rozpoczynała jako manager produktów do ochrony brzegowej sieci marki NETASQ (obecnie Stormshild). Niezbędną wiedzę poszerzała w firmie Mediarecovery specjalizującej się w informatyce śledczej i laboratoryjnym odzyskiwaniu danych. Obecnie specjalizuje się w rozwiązaniach do backupu amerykańskiej firmy StorageCraft Technology Corporation. Odpowiada za kontakty z najważniejszymi klientami, partnerami i budowanie marki StorageCraft na Polskim rynku.

Łukasz Milic

Łukasz Milic

Absolwent Informatyki na Uniwersytecie Śląskim

Doświadczony administrator sieci. Specjalizuje się w backupie i odtwarzaniu danych firmy StorageCraft Technology Corporation. Prywatnie miłośnik fotografii i grafiki komputerowej.

Piotr Nowotarski

Piotr Nowotarski

Inżynier wsparcia sprzedaży w firmie Barracuda Networks

Ekspert w obsłudze i konfiguracji rozwiązań bezpieczeństwa IT, w szczególności systemów Next Generation Firewall. Certyfikowany trener w zakresie NG Firewall

Piotr Kałuża

Piotr Kałuża

Wieloletni administrator sieci firmowych opartych o platformy systemowe Windows oraz Linux

Od początku pracy w Dagmie zajmuje się sprzętowymi systemami zabezpieczeń sieci korporacyjnych. Certyfikowany inżynier technologii Stormshield, Barracuda, Novell oraz Microsoft. Trener Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego Dagma gdzie prowadzi szkolenia z zakresu sieci informatycznych, systemów zabezpieczeń firmy Stormshield. Certyfikowany trener SuSE Novell oraz Microsoft Windows. Prelegent wielu konferencji informatycznych.

Anna Christ-Jurczak

Anna Christ-Jurczak

Job Position

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży IT w zakresie produktów dla e-biznesu.
Od niemal 10 lat związana ze spółką Domeny.pl sp. z o.o. specjalizującej się w doradztwie informatycznym. Odpowiada za koordynację procesów sprzedaży i obsługi klientów. Współpracuje przy opracowywaniu strategii biznesowej oraz wdrażaniu nowych produktów na rynek, w tym przy tworzeniu platformy CertyfikatySSL.pl, która należy do ścisłej czołówki polskich dostawców usług internetowych.

Eryk Trybulski

Eryk Trybulski

Dyrektor ds. bezpieczeństwa w Soflab Technology, Certyfikowany audytor systemów informatycznych z wieloletnim stażem

Od niemal 20 lat związany ze świadczeniem usług dostarczania oprogramowania, jak i zapewnianiem bezpieczeństwa. Pełnił role od programisty do kierownika działu audytu i testów bezpieczeństwa, przez projektanta, analityka, architekta – w projektach doradczych i wdrożeniowych dla największych polskich firm. Brał udział w projekcie prowadzonym w ramach Komitetu Badań Naukowych. Biegły sądowy z obszaru informatyki, członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz Stowarzyszenia Instytutu Informatyki Śledczej.

Anders Strömberg

Anders Strömberg

VP Marketing, have a background from Medical Equipment and Wireless industry companies like Hewlett-Packard, Siemens, HemoCue and Appium/Aepona (now Intel). Anders have had senior positions for more than 20 years ranging from Global Product Manager, Business Development, Head of R&D and VP Marketing

Michał Kurek

Michał Kurek

Michał Kurek pracuje na stanowisku Dyrektora w Dziale Zarządzania Ryzykiem Informatycznym w firmie EY. Kieruje zespołem Advanced Security Center stanowiącym centrum kompetencji w zakresie usług związanych z technicznym bezpieczeństwem systemów informatycznych w regionie Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej. Posiada bogate, trzynastoletnie doświadczenie w zakresie audytów bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz testów penetracyjnych – ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji internetowych oraz mobilnych.
Michał jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych oraz studiów równoległych na kierunku Zarządzanie i Marketing na Politechnice Warszawskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako programista sieciowy w firmie Alcatel oraz wdrażając rozwiązania internetowe w Banku Handlowym. Pracę w warszawskim biurze firmy EY rozpoczął w 2002 roku. Michał jest aktywnym członkiem ISSA, ISACA oraz OWASP (członek zarządu polskiego oddziału), jak również mentorem SANS Institute w zakresie bezpieczeństwa aplikacji internetowych.
Michał zdobył następujące certyfikaty:
CISM (Certified Information Security Manager),
CISSP (Certified Information Systems Security Professional),
CISA (Certified Information Systems Auditor),
LPT (Licensed Penetration Tester),
CEH (Certified Ethical Hacker),
GWAPT (GIAC Web Application Penetration Tester),
CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control),
CCSP (Cisco Certified Security Professional),
CCSA (Check Point Security Administrator),
GSSP-JAVA (GIAC Secure Software Programmer – JAVA)
ECSA (Certified Security Analyst),
PMP (Project Management Professional),
CIA (Certified Internal Auditor),
Information Systems Security (INFOSEC) Professional,
GAWN (GIAC Auditing Wireless Networks Certified Professional),
CCNA (Cisco Certified Network Associate),
Cisco Firewall Specialist,
Cisco IDS Specialist,
Cisco VPN Specialist,
PRINCE2 Foundation,
ITIL Foundation (IT Library Infrastructure).
Michał zdał egzamin pisemny na ścieżce certyfikacyjnej CCIE Security (Cisco Certified Internetworking Expert – Security).

Paweł Dobrzański

Paweł Dobrzański

Dyrektor Pionu Informatyki i Systemów Zarządzania GAZ-SYSTEM S.A.

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Leona Koźmińskiego oraz Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie. W okresie swojej pracy zawodowej pełnił między innymi funkcje Doradcy Prezesa Techmex S.A, Prezesa Zarządu D-Telecom Polska Sp. z o.o., Dyrektora Departamentu Informatyki Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA, Dyrektora Biura Informatyki i Prezesa Zarządu RuchInternet S.A. , Dyrektora ds. Wdrożeń Informatycznych BOT S.A. oraz Dyrektora Działu Systemów Archiwizacji Ster-Projekt S.A.
Jako Dyrektor Biura ds. Systemów Informatycznych Polskiego LNG S.A. jest odpowiedzialny za rozwój systemów informatycznych firmy oraz współprojektował architekturę systemów wspierających eksploatację Terminalu LNG. Pracując na stanowisku Doradcy Zarządu Spółki Polskiego LNG S.A. odpowiadał za przygotowanie struktur służb informatycznych i przeprowadzenie wdrożeń systemów krytycznych.
Od kwietnia 2014 roku Dyrektor Pionu Informatyki i Systemów Zarządzania w Operatorze Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Ma bogate doświadczenie we wdrażaniu oraz zarządzaniu rozwojem strategicznych systemów informatycznych, budowaniu struktur IT w firmach oraz opracowywaniu modeli procesów biznesowych przedsiębiorstw.

Karol Kożuchowski

Karol Kożuchowski

Product Manager

Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. Od wielu lat pracownik firmy Eaton Electric Sp. z o.o., PQ Application Engineer odpowiedzialny za systemy zasilania gwarantowanego przeznaczone dla ośrodków przetwarzania danych.

Elżbieta Mistachowicz

Elżbieta Mistachowicz

Wiceprezes do spraw partnerów i aliansów technologicznych

Wiceprezes do spraw partnerów i aliansów technologicznych w firmie AdRem Software. Od 15 lat w branży oprogramowania. Ma doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych, zarządzaniu rozwojem produktu i projektami lokalizacji programu oraz komunikacją z partnerami firmy w kilkudziesięciu krajach świata.

Michał Pyter

Michał Pyter

Sales Director

Sales Director w Schneider Electric Polska - od 2013 roku odpowiedzialny za opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją, jak również analizę konkurencji i trendów. Swoją karierę Michał Pyter rozpoczął w roku 1997 w firmie Schneider Electric Polska na stanowisku Product Manager.
Michael Pyter, Sales Director at Schneider Electric Poland - from 2013, responsible for developing strategies, sales plans and supervising their implementation, as well as competitive analysis and trends. His career in Schneider began in 1997 as Product Manager.

Leszek Miś

Leszek Miś

IT Security Architect

Od dawna IT Security Architekt/pentester, od niedawna założyciel Defensive Securit. Ekspert ds. korporacyjnych rozwiązań Open Source. Specjalizuje się w defensywnym podejściu do bezpieczeństwa systemu Linux, architektury aplikacji webowych i sieci. Znany i ceniony trener ­ posiada 8 lat doświadczenia w nauczaniu i przekazywaniu wiedzy technicznej z zakresu bezpieczeństwa IT oraz technologii Red Hat. Współpracujący na bieżąco z liderami polskiego rynku w obszarze projektów wdrożeniowych, edukacyjnych i konsultingowych. Prelegent wielu konferencji tematycznych: Sysday, Open Source Day, Confitura, Red Hat Roadshow, OWASP, Poland Chapter, ISSA Infotrams.
Posiada szereg certyfikatów branżowych:
­ Offensive Security Certified Professional (OSCP),
­ Comptia Security+,
­ Red Hat Certified Security Specialist (RHCSS),
­ Red Hat Certified Architect (RHCA),
­ Red Hat Certified Data Center Specialist (RHCDS),
­ Red Hat Certified Instructor/Egzaminator (RHCI/RHCX),
­ Splunk Certified Architect
Zrzeszony członek organizacji ISSA Polska oraz OWASP Poland.

Peter Stancik

Peter Stancik

Ekspert ds. bezpieczeństwa IT

Ekspert ds. bezpieczeństwa IT w firmie ESET, w której jest zatrudniony od 2011 roku. Interesuje się kryptografią - ukończył Telekomunikację na Uniwersytecie Technicznym w Brnie, gdzie prowadził badania w zakresie właśnie kryptografii.

Marek Zachara

Marek Zachara

Job Position

Marek Zachara od uzyskania doktoratu z informatyki w 2008r. zajmuje się naukowo i zawodowo zagadnieniami bezpieczeństwa aplikacji internetowych. W ostatnich latach dotyczy to przede wszystkim modelowania zachowań użytkowników oraz identyfikacji anomalii w oparciu o automatyczne procesy uczenia. Uczestniczy też aktywnie w różnych projektach związanych z bezpieczeństwem systemów informatycznych, w tym w m.in. w przeglądach kodu i ocenie bezpieczeństwa aplikacji bankowości elektronicznej. Prowadzi też projekty związane z wdrożeniami aplikacji zarówno w Polsce jak i za granicą.

Piotr Słoniowski

Piotr Słoniowski

Dyrektor Departamentu IT

Od prawie 20 lat związany z rynkiem usług IT dla instytucji finansowych. Pracuje na stanowisku Dyrektora Departamentu IT w firmie Pekao Financial Services, świadczącej usługi outsourcingowe dla funduszy inwestycyjnych i emerytalnych. Posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów technicznych i biznesowych, projektowania systemów bezpieczeństwa oraz wytwarzania oprogramowania.

Jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz członkiem ISACA i PMI.

Posiada certyfikaty branżowe: PMP (Project Management Professional), CISA (Certified Information Systems Auditor), PSM I (Professional Scrum Master) oraz ITIL Expert.